در حال بارگذاری
طراحی گرافیک طراحی گرافیکی گرافیک دیزاین گرافیک دیزاین های ایران گرافیک دیزاین اسم گرافیک دیزاین ویکی پدیا طراحی گرافیکی اسم مریم طراحی گرافیک سایت ایده پردازی ایده پردازی چیست ایده پردازی در عکاسی ایده پردازی و خلاقیت ایده پردازی در تبلیغات ایده پردازی برای تبلیغات ایده پردازی در گرافیک ایده پردازی کسب و کار ایده پردازی و طراحی طراحی گرافیک اپلیکیشن اندروید طراحی گرافیکی اسم طراحی گرافیکی اسم فاطمه طراحی گرافیکی اسم محدثه طراحی گرافیک محیطی طراحی گرافیکی سایت گرافیک گرافیک ایران گرافیک محیطی گرافیک کامپیوتر گرافیک چیست تبلیغات دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ چیست تبلیغات گوگل تبلیغات در تلگرام تبلیغات کلیکی تبلیغات کانال تلگرام تبلیغات اینستاگرام تبلیغات خلاقانه تبلیغات محیطی شرکت تبلیغات شرکت تبلیغاتی چاپ طراحی و چاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی و چاپ کاتالوگ طراحی و چاپ بنر چاپ دیجیتال چاپ دیجیتال مدرن چاپ دیجیتال چیست طراحی و چاپ تراکت طراحي و چاپ كارت ويزيت طراحی و چاپ بروشور طراحی و چاپ لیبل طراحی و چاپ ست اداری طراحی و چاپ جعبه طراحی و چاپ سربرگ چاپ و تبلیغات چاپ و تبلیغات تهران

در تبلیغات خود استقلال را فراموش نکنید!!

در تبلیغات خود استقلال را فراموش نکنید!!


تبلیغات محیطی در سطح شهر ، کلیپ ها و تصاویری که در فضای مجازی به  دست ما می رسد ، تراکت ها و بروشور ها محصولات تبلیغاتی هستند که صاحبان رسانه ما را همه روزه در معرض آنها قرار می دهند .
اما اگر بخواهیم به طور واقع گرایانه به تبلیغات نگاه کنیم ذهن مخاطب در برابر این حجم از اطلاعات چگونه عمل می کند ؟
بد نیست بدانیم که اگر در طراحی فضای تبلیغاتی خود شروع به تحمیل و تحکم به مخاطب نماییم و به ذهن وی دیکته وار مفاهیم را القا کنیم به سرعت ضمیر ناخودآگاه ذهن مشتریان ما به حالت تدافعی درآمده و شروع به مخالفت با القائات ما می نماید . در بررسی محتوای بزرگترین کمپانی های دنیا با این واقعیت برخورد خواهیم کرد که کمپین های تبلیغاتی آنان بدون سناریوهای القائی بوده و سعی در انتقال درست باور و قدرتمند کردن ذهن مخاطب برای تشخیص خوب و بد می نماید . آنجایی که در تبلیغات ما بر آفرهای مختلف متمرکز شویم نمی توانیم انتظار داشته باشیم تا مخاطب هم همانند ما بیاندیشد . به خصوص در رسانه های گروهی گران قیمت نظیر بیلبوردها باید باور پذیری مفاهیم تبلیغات در درجه اول مورد تاکید و توجه قرار گیرد .
کنجکاو کردن فکر مخاطب هم یکی دیگر از روش های قدرتمند سازی ذهن آنان است . آن هنگام که مخاطب خود را برای کشف محتوای پنهان شده در برخی از پیام های تبلیغاتی خود کنجکاو می کنید و مادامی که با او در ابراز واقعیت ها صادق هستید می توانید انتظار داشته باشید که مخاطب پس از کشف شما تمامی شرایط را به درستی برسی کرده و با رسد کردن سایر رقبا اقدام به انتخاب شما برای رفع نیاز خود نماید .
می دانیم که فروش حاصل ترکیب سه عنصر توانایی ، دسترسی و انگیزه است . تبلیغات اثر بخش باید هرکدام از این سه عنصر را هدف تهاجم قرار داده و سطح هرکدام را در ذهن و باور مخاطب بالا ببرد . مخاطب باید توانایی خرید داشته باشد . بخش بزرگی از توانایی توانایی مالی و پرداخت است . توانایی های دیگری نظیر توانایی کاربری ، حمل و نگه داری نیز جزو مولفه های تاثیر گذار در افزایش سطح توانمندی مخاطب ما هستند . در دسترس بودن نیز دیگر عنصر لازم برای شکل گیری فرایند قطعی فروش است . ز دست دیده و دل هرد دو فریاد که آنچه دیده بیند دل کند یاد ! عنصر نهایی در بروز رفتار خرید انگیزه مخاطب است . بر طرف کردن نیاز مخاطب و یا تسهیل کردن مسیر برای او ، ایجاد حس تفاخر ،تمایز و برتری می تواند باعث افزایش انگیزه در مخاطب شود .
ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که در بین این سه عنصر رابطه مستقیم وجود دارد . یعنی با افزایش توانایی یک مشتری بالقوه انیگیزه وی برای خرید نیز تقویت می شود .
مدیران موفق در حوزه بازاریابی و تبلیغات باید به مرز های استقلال در ذهن مخاطب احترام بگذارند و تنها با ایجاد حس توانمندی و افزایش باور و آگاهی در ذهن مخاطب و در نظر گرفتن حریم افراد برای انتخاب شما یا سایر تولید کنندگان محصولات به ایشان اجازه یک انتخاب شفاف و آزاد را بدهند .
به جهت تنوع حاشیه های فرهنگی و پراکندگی دهک های فرهنگی و اقتصادی افراد نمی توان به درستی و در قدم اول و با ایجاد یک تبلیغ ذهن ایشان را به درستی مدیریت نمود . بنابر این باید با توانمد نمودن ذهن مخاطب با تبلغات درست و اصولی و نه ایجاد سناریوهای تحمیلی و القاء یک دیکته تبلیغاتی مشتریان بالقوه را بالفعل نمود


ارادتمند شما : حسین فکور

پاسخ دهید